Woonpartners
Woonpartners Woonpartners Woonpartners

Woonpartners

Woonpartners heeft Branding Topics gevraagd een concept te ontwikkelen om hun woningen in het hogere segment onder de aandacht te brengen. Een van de communicatiemiddelen hiervoor is de vitrine aan de Kasteeltraverse.

Ons voorstel was om met een korte kop het aanbod onder de aandacht te brengen. Daarbij wilden we geen huis maar een thuis aanbieden én benadrukken dat het om een woning in de stad gaat. Daaronder hebben we in een onderkop benadrukt dat het om huurwoningen gaat en dat ze direct beschikbaar zijn. Zo kwamen we tot:

Een thuis in het centrum
vandaag huren… morgen wonen

In de vitrine zien we een gezellige woonkamer. Het lijkt alsof je naar binnen kijkt in een huis, maar in werkelijkheid is de vitrine 1,5 meter diep. Daarvoor een stoel met tafeltje, flesje wijn en een tv waarop het aanbod van de woningen getoond wordt. Degene in de stoel is net even weggelopen.

Verder heeft Branding Topics binnen dit concept twee advertenties en de website-visuals ontwikkeld, waarin ook personen zijn afgebeeld. Doelgroepen zijn ouderen en expats.

Klik voor meer beelden op de foto.