Campagnes
Communicatie is de kracht van het herhalen. Zo bouwen we aan merken, aan naamsbekendheid en aan betrokkenheid. Branding Topics werkt altijd vanuit een zeer helder concept, dat we doortrekken in alle uitingen. Ook de gekozen vorm wordt consequent doorgetrokken naar alle media, zodat uitingen elkaar nadrukkelijk gaan versterken. Doordat we in web net zo sterk zijn als in adverteren en in billboards net zo gedreven zijn als in digitale mailings, kunnen we bij een campagne alles in eigen hand houden. Zo houden we grip op het totaal en ook grip op de planning. Ook dat laatste is essentieel, want bij campagnes is timing een essentieel onderdeel.
Onze campagneconcepten zitten inhoudelijk sterk in elkaar maar hebben ook altijd een visueel concept. Dat past uiteraard 100% binnen de huisstijl. Campagnes zijn kort en heftig, maar moeten ook een lange termijn effect hebben. Dat kan alleen als ze inhoudelijk en visueel goed aansluiten op de corporate identity. Daar zorgen we voor. Uiteraard.
We passen vorm aan op de inhoud. Bij een productlancering mag het wat meer knallen, bij een corporate campagne adviseren we om dichter bij de bestaande uitstraling te blijven.