BoerenBond Deurne
BoerenBond Deurne BoerenBond Deurne BoerenBond Deurne BoerenBond Deurne BoerenBond Deurne BoerenBond Deurne BoerenBond Deurne

BoerenBond Deurne

Voor BoerenBond Deurne ontwikkelde Branding Topics de complete uitstraling van alle communicatie-uitingen.
We hebben voor de visuals gekozen voor duotonefoto’s (grijs/bruin) met een detail in groen (de kleur van de huisstijl). Dit geeft eenheid, herkenbaarheid en onderscheiding. De brochures zijn gedrukt op een ongestreken papier, waardoor het een warme, vriendelijke uitstraling krijgt. Groen en bruin zijn de hoofdkkleuren. Daarnaast zijn er ondersteunende kleuren uitgezocht voor bijvoorbeeld tabellen.

De titels op de voorkant en belangrijke bullitteksten of introductieteksten staan in een kader in de vorm van een pijl vooruit. Dit staat voor ‘vooruitgang’. De vorm van de pijl is afgeleid uit het logo van BoerenBond Deurne, uit de letter ‘b’ van het beeldmerk.

Branding Topics ontwikkelde voor BoerenBond Deurne onder andere brochures, folders, flyers, magazine, uitnodigingen, beursmateriaal.
Vlak na de winterspelen stonden ze op een beurs. We maakten voor de stand alle grafische elementen met als thema ‘Wij gaan voor goud’.

Klik voor meer beelden op de foto.