New Mourning
New Mourning New Mourning New Mourning

New Mourning

New Mourning biedt rouwcoaching en -support aan. Voor nabestaanden én voor werkgevers en collega’s. Branding Topics verzon de bedrijfsnaam en ontwikkelde de huisstijl.

Bedrijfsnaam: bij rouwen moet je uiteindelijk weer vooruit leren kijken. Weer aan de dag van morgen denken en daar ook perspectief in zien. New Morning zou daarom al een aardige naam kunnen zijn. Wij hebben daar echter New Mourning van gemaakt (spreek je exact hetzelfde uit): een coach leert je iets nieuws en levert je dus eigenlijk het nieuwe rouwen (mourning).

In het logo is het woord ‘NEW’ symbolisch de opkomende zon. Er is gekozen voor een strakke, moderne, zakelijke letter. Dit vanwege met name de zakelijke markt die ze willen benaderen. Kleuren zijn donkergrijs (rouw) en geel (nieuw ‘leven’). Het visitekaartje klap je open (je open stellen voor je coach) en is aan de binnenkant geel (als je je openstelt zie je uiteindelijk weer perspectief). De schuine lijn in de stansvorm van het kaartje symbolyseert de stijgende lijn van het coachen.

 

Klik voor meer beelden op de foto.