Truus
Truus Truus

Truus

Voor diƫtiste Truus ontwikkelde Branding Topics de huisstijl (briefpapier, envelop, visitekaartjes, afsprakenkaartjes) en de website.

Truus heeft als motto; oervoeding als medicijn. De diĆ«tiste heet Truus en deze naam past prima bij ‘oervoeding’, omdat de naam Truus vroeger veel voorkwam. Back to basic.

Truus heeft altijd een rode bril op. Dit is letterlijk haar visitekaartje. Vandaar dat we deze bril als uitgangspunt hebben genomen in het logo. We ontwikkelden daarbij de slogan: ‘Voeding door een andere bril bekeken’. De kleuren zijn rood (vanzelfsprekend) en grijs (vanwege haar grijze haar). Heel persoonlijk dus en voor een eenmanszaak die niet meer wil groeien heel toepasselijk.

Het gekozen afgeronde lettertype geeft een vriendelijke uitstraling. De ‘s’ is de neus waar de bril op staat.

Klik hier voor de website

Klik voor meer beelden op de foto.